Jak mogę otrzymać kartę miejską?
Aby uzyskać nową kartę miejską, należy złożyć odpowiednio wypełniony wniosek o wydanie karty. Wniosek o wydanie karty można wypełnić i złożyć na dwa sposoby
- w formie tradycyjnej (papierowej) w Punktach Obsługi Klienta Wniosek_o_wydanie__ŁKM
- w formie elektronicznej za pomocą formularza on-line dostępnego na stronie ebilet.mzklowicz.pl
Dane osobowe zawarte we wniosku służyć będą wyłącznie celom ewidencyjnym i będą chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Niekompletny lub błędnie wypełniony wniosek o wydanie karty miejskiej nie będzie rozpatrywany.
Odbiór karty miejskiej
Niezależnie od formy składania wniosku o wydanie karty miejskiej, odbioru karty można dokonać w dowolnym Punkcie Obsługi Klienta. Uprzednie złożenie wniosku w formie elektronicznej znacznie skróci czas wydawania karty w Punkcie Obsługi Klienta.
Dokumenty wymagane do wydania karty miejskiej:
- wypełniony wniosek (przy składaniu wniosku w formie tradycyjnej),
- aktualne zdjęcie (w formacie 35x45mm),
- dokument ze zdjęciem, potwierdzający tożsamość,
- oryginał (do wglądu) i kserokopię dokumentu potwierdzającego ewentualne uprawnienia do przejazdów ulgowych bądź bezpłatnych.
Koszt wydania karty miejskiej
Pierwszy egzemplarz karty miejskiej wydawany jest bezpłatnie, a w przypadku jej uszkodzenia lub zgubienia koszt duplikatu wynosi 20,00 zł.Wniosek_o_wydanie_ŁKM